Who run this world? GIRLS

Hejsan!
Seg uppdatering idag men som vanligt så har jag nt varit hemma förrens nu :P
Fick sluta vid typ 11 idag för att två av mina lektioner var inställda så drog med mig Linda och drog till Thäss på sjukan sedan hem till Linda å softa och nu är jag hemma :)
Resten av dagen går väl åt till att plugga, har prov + läxförhör imorgon så aah. Men först ska jag kolla på ett avsnitt av THE LYING GAME :D
Imorgon blire skolan å sedan åka till Wikkans skola för att möta henne å kanske kolla lite inne i stan å kanske fika eller något :) Och sedan gymma med Linda :D LÄÄNGTAR!! Har nt tränat på ungefär 3veckor å Linda hade märkt att jag hade lagt på mig lite så imorgon blire fan hårdträning för min del ;)
Nej, nu måste jag äta för magen gnäller!


Bild från i Oktober då ja köa när Robert Pattinson & Ashley Greene var här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback