Fullt upp

Helloj!

Har typ haft fullt upp å inga pengar kvar på mobilen så har nt kunnat mobil blogga å är aldrig hemma så aah!
I söndags så blev jag 18 å på lördag kväll så drog vi till min killes kompis å drack sen drog vi ut på krogen en stund. Drog hem vid kanske 1- halv 2 till min baby å låg bakis typ hela söndagen :-P även fast jag typ nt drack ett skit så blev jag bakis! Konstigt :-S
Tvillingarna kom å väckte mig vid typ halv 10 å vi åkte ner till centrum för att thäss å hennes kille skulle fixa något sen så drog ja å Linda hem till mig och åt å ku sitter jag i soffan och kollar på film. Väntar på min baby ska sluta å komma hem sen ska vi nog hem till honom. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback