Gråter mig till sömns!

De har blivit dåligt bloggande dom senaste 2veckorna ungefär. Har haft saker å göra och även ingen ork just för tillfället. Blivit mkt festandes å bakfyllor så har nt haft så stor lust heller.. Förra helgen firade vi mig, den här helgen firade vi tvillingarna å nu i helgen ska vi fira min baby!
De är så mkt som händer just nu så jag måste ta tag i de först å fokusera på att allt blir bättre. Känner mig så sjukt ensam av någon anledning, ingen aning Vrf.. Min baby ligger å snarkar bredvid mig men ändå så känner jag mig sjuuukt ensam =/ Alla möjliga tankar går runt i min skalle, vad som hänt i mitt liv, hur dom närmaste kan svika en, hur den man älskar mest av allt å litar på kan såra en så jävla mkt å allt som kmr hända å massa jävla tankar går runt just nu.. Kan nt sova heller så de är juh ännu bättre (Y) -.-
Måste fan försöka iaf så får blogga mer när jag har orken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback