Long time ago

Hejsan!
De var ett bra tag sen jag skrev! Jag som sa att jag skulle bli bättre! Men har lixom nt haft tid dom senaste månaderna! Saker har hänt å som jag har mått skit över och behövt lösa och så! Men nu ska jag försöka att blogga iaf 1 gång varje dag!
Dom senaste månaderna har varit jävligt tuffa men ändå mina bästa månader i mitt liv! Jag träffade världens bästa kille å varit tsm med honom i snart 5månader å jag älskar honom över allt annat! Tack vare honom så mår jag bra igen och älskar mitt liv! De sämre sakerna under månaderna är att jag
* vah med i en bil krock. Jag och min pojkvän var tvungen att veja för bilen framför oss och åkte ner i ett dike, som tur är så gick de bra med oss. Min kille fick fraktura i ryggen men de var inget om man kollar på hur bilen såg ut. Änglavakt helt enkelt!
* jag gjorde abort. Jag å min kille kände oss nt redo, ir min kille kände sig nt redo å jag gjorde de för hans skull. Även fast jag älskar barn å är emot aborter men ibland måste man tyvärr 😥
* höll på att mista mina bästa vänner. Förstår dom till 100% för jag dissa dom för min kille så jag förstår att dom blev sura/ledsna/besvikna och allt!
Aah, de var några saker om vad som hänt men nu till de bästa!
Om 6dagar är jag 18!!!!!!!! Shit va tiden går fort! Kmr ihåg när jag nyss fyllt 17 å jag tänkte att de vara var 1år kvar tills jag blev 18 å nu är det bara 6dar 😃 glad tjej!!
Nej, nu måste jag sova så jag bloggar mera imorgon.
Puss på rumpan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback