Huvudvärk.......

Hellojsan! Kom nyss in å ligger i sängen å lyssnar på musik. Har sån jävla huvudvärk så att ja vill spy. Shiit asså! Döda mig nu. Neej, ska nt tycka synd om mig själv. Iaf så drog ja ut till Linda efter ja vakna typ å satt ute med henne å prata. Efter en stund kom thäss å joina oss å till slut kom wikkan oxå. Vi satt ute å snacka lite skit å planera typ vad som händer på midsommar. Sen så drog W in å min bebbi kom :) vi lämna av thäss hemma sen så har ja bara varit ute med honom :D ska väl typ lägga mig snart om nt huvudvärken försvinner eller så lägger ja mig å kollar på film med lillesyster. Får se hur det blir med de. Imorgon blir mitt hjärta 4månader :) lille skrutt växer så fort. Snart kmr han kunna gå å allt. Får hoppas att de tar ett bra tag till de :p Neej, måste fan ta alvedon ir något nu. PeaceOut Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback