Svar

Hejsan!
tänkte svara på era frågor :)

1. Hur mår du? - Jodå, jag mår väl bra. Lite stressad men annars e väl allt  lugnt :)
2. Hur gammal är du? - Jag är 17år men fyller 18 den 11nov de här året :D
3. Vrf börja du blogga? - Jag vet nt riktigt faktiskt, vah nog för att jag ville kunna skriva av mig å så. :)
4. Vad har du för intressen? - Jag spelade handboll förrut, men slutade för 2år sen så just nu e de bara att vara med vännerna :)
5. Vad gör du på fritiden? - Jag är med vännerna :P
6. Mörk eller ljus choklad? - Ljus, absolut ljus. Hatar mörk choklad xD
7. När fyller du år? - Jag fyller den 11 november 1994 :)
8. Favvo-Godis? - Choklas å surt :)
9. Vilken är din favorit årstid? - Sommar såklart men jag gillar även våren :) Tycker de är så mysigt när de fortfarande snö på marken å solen kmr fram å fåglarna kvittrar :D Love it
10. Vad tycker du är det bästa med sommrarna? - Värmen, att man blir brun å man kan bada :) Å alla lättklädda killar ;)
11. Vilken är din favorit-serie? - Just nu älskar jag massa :P The lying game, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, 90210, Jersey Shore :D
12. Har du någon favorit-artist? - Ja, One Direction, Justin Bieber är mina absolut favoriter men sen gillar jag Rihanna, Dead by april å några till :)
13. Favvo-blogg? - njaa,  nt direkt. Brukar kolla in Kissie, Fokii, Dessie å dom :)
14. Går du på någon sport? - Nä, men för 2 år sen slutade jag på handboll som jag hade gått på i 10år :P
15. Favvo-rätt? - Ost å Skink sallad :D
16. Har du någon kille? - Nä, hade i somras men mina känslor åkte bort så dumpade honom.
17. Om du måste välja mellan kissie å dessie, vilken är finast då? - Dessie helt klart, tycker dessie är otroligt fin. Tycker nt kissie är å fin längre, tycker hon var mkt sötare innan hon gjorde om sig så mkt :)
18. Vilken är din favoritfrukt? - Äpple tror ja nog :P
19. Om du hade haft en walk-in-closet, hade du haft mest med kläder, skor eller väskor i rummet? - Jag hade haft mest med skor, högklackade skor. Älskar skor så aah, mest skor å sen väskor tror ja :)
20.Vart går din drömresa? - Hmm, jag har alltid velat åka till Miami Beach men typ där de är jätte varm å med något roligt tivoli å vattenland :D Älskar sånt.
21. Paow eller Kenza? - Läser nt Kenza ärligt talat men läser Paow's :P
22. Har du haft en annan bloggportal? - Nope :P

Kommentarer
julia ♥

sv: Tack, detsamma :D

Allt bra?

2012-03-05 15:46:04
URL: http://juliayes.blogg.se/
Frida

sv; Tack detsamma :)

Allt bra?

2012-03-05 15:54:10
URL: http://ssan.blogg.se/
alexina

fin blogg :) spana in vår www.alexinas.blogg.se vi bloggar om kändisar, bilder, texter och vår vardag :)

2012-03-05 18:07:32
URL: http://alexinas.blogg.se/
martina

hej! allt bra? :)

2012-03-05 18:40:33
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Kitiwara

Haft en bra dag? :D

Kram

2012-03-05 20:21:12
URL: http://twoasiians.blogg.se/
caarroos

Aw tack detsamma! :D

2012-03-05 20:28:20
URL: http://caarroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback