Sömntabletter? Ja tack

Ååååh, kan verkligen nt somna å jag ska upp till skolan om 4timmar. Hur fan ska de gå? :O Måste fan ta å skaffa sömntabletter, har haft sömnproblem hur länge som helst nu. iallafall, kunde nt blogga efter jag svarat på era frågor för drog ut till wikkan direkt å sen så drog vi + linda på bio å såg The devil inside. Ganska dålig film, visst man hoppa till ett antal gånger men slutet sög så jag rekomenderar nt att gå å se den på bio. Vänta tills den kommit ut på film å se den då. Var nt värt att slösa 100spän på den men aah. Kom hem vid typ 1 å har legat i sängen och försökt sova sen dess. Imorgon eller rättare sagt senare idag så blire nog skola (beror på när jag somnar) å sen till thäss på sjukhuset. Hälsa på dom å gosa med bebbisen lite. Lill skiten blev redan 2veckor i söndags :D plutten då! Nej, men får väl försöka sova igen men först på toa. Går på toa stup i kvarten asså. Jag vet nt om de beror på att jag har liten kissplåsa eller något fel. Kan man ha de?! För jag kan gå på toa sen efter typ 5min å är plåsan full igen :O weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback