Mysig helg

Hejsan!
Har varit världens mysigaste helg :) I fredags så gjorde ja nt så mkt, tror ja :P Var med tvillingarn hela dagen typ :) Igår så drog ja, danne, jonas & Thäss hem till dannes pappa och hade de almänt mysigt. Vi var själva där eftersom hans pappa var någonstans, vi åt mat, drack och bara hade de trevligt.
Kom nyss hem och är helt slut, ska typ ta å vila lite sen träffa W en stund och sen in å sova igen :P
Sov nt så jätte mkt inatt så faan vah de ska bli skönt att sova :)
Min lilla misse fick bebisar idag oxå, så söta! Helt kääär.
Men först måste jag ner å äta, e sååååå sjukt hungrig xD
Puss 
- Missebebisar 


Kommentarer
Nicole

Din misse? Det är min ;'D

2012-06-17 16:16:16
URL: http://teipnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback