♥♥ 16/6-12 ♥♥

Hejsan!
Shiit asså, vah jag är dålig på att blogga. Men jag har faktiskt en ursäkt för de, våran dator var sönder och fick tillbaka den nyligen + att jag har haft fullt upp på dagarna nu för tiden. Är ute hela dagarna med vänner å allt och kmr hem sent på natten :P Men jag ska nog börja skärpa mig igen och blogga lite mera om dagarna.
Kan berätta lite vad som har hänt i mitt liv medans jag nt bloggat.
- Jag har hoppat av skolan
- Träffat en underbar person
- mår sjukt mkt bättre nu
- hjälp till med lillen
Aah, de är väl visa saker som ja kan komma på just nu.
Varför jag har hoppat av skolan är för att det blev för mkt att tänka på och allt skit. Jag hade nt ansträngt mig i skolan på hela året, asså hade nt lämnat in någon uppgift och nt pluggat till proven och massa skit så jag skulle egentligen nt få hoppa upp i 3.an och det ångrar jag just nu att jag nt skötte mig från första början menmen, sånt är livet antar jag. Man lär sig av sina misstag. Så nu ska ja försöka skaffa jobb å så och vila i ett år och sen börjar jag om skolan igen med min bästevän.
Personen jag träffat har fått mig att glömma alla mina problem och har fått mig att må bra. Han har fått mig att älska livet och ja de är något jag gör väldigt väldigt sällan. De är mitt ex bästevän men som sagt, man bestämmer nt vem man faller för. Vi har hållit på i ungeför 2månader nu och inatt så gjorde vi de officiellt :) 16/6-12 
Och vrf jag mår så mkt bättre nu är tack vare honom och för att jag har fått så sjukt bra kontakt med thäss å hon finns verkligen där. Man kan verkligen prata med henne om allt och allt har blivit så mkt bättre mellan oss. Är så sjukt tacksam för att jag har henne. 
Thäss har juh fått bebis, tiden har gått riktigt snabbt. Om 3dagar blir han 4månader och han har blivit så stor. Men har juh varit med thäss typ varje dag nu sen han kom och bara hjälp henne och funnits där för henne. Så just nu är mitt liv helt perfekt. Eller ja, nästan men jag nöjer mig med hur de är just nu, jag har dom personerna jag behöver som mest å de är ja tacksam för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback