Wikkan!

Hejsan!
Sitter hemma hos wikkan å ska spendera natten här oxå =) Får se vad i hittar på, hoppas vi kan dra ut några å hitta på något skojjigt :P
Somnade om efter jag skrev förra inlägget men sov bara till 1 typ, då syrran kom hem å lät som f.a.n -.-
Så de vah juh bara gå upp även fast baksmällan nt hade försvunnit ännu. Har även märkt att min fot är svullen å gör ont :O nt en anning om vad jag gjort men aah. Och så har jag två små blåmärken på knät :O
Nej, ska vara social med wikkan nu så skriver antagligen senare eller imorgon.
PeaceOut
- Ja å min söta vän Wikkan!

Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Kikar förbi här och önskar också dig ett gott nytt år ;)

2012-01-01 23:50:00
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback