trötter

Godmorgon! Faan vah jag är trött, håller på att avlida här å nu! Shiit, har nt fått sovit ut på ett bra tag. Inte ens i helgen då jag var ledig. Nej, då ska andra personer väcka mig -.- bajs. Längtar till helgen iallafall, då får jag sova ut :D ska börja röra mig mot bussen när som. Råka försova mig lite så aah. Ska kanske in till stan med the twins efter praktiken. Handla lite :) får se hur det blir med den saken :P Gaaash, min mens e 1vecka försen -.- daamp. (Var bara tvungen att skriva de) Imorgon äre första februari och då äre 2månader å 2dagar kvar tills lille Ian kmr :D (min bästise mef bebbis) shiit, längtar som bara den. Då får gudmor hålla sin älskling :) Sen längtar jag som f.a.a.a.a.n till 11november, då e man f.u.c.k.i.n.g 18!!!!!!! Lääängta Nedj, måste börja göra mig klar s får väl blogga sen och förresten, sorry om de blir stavfel eller så men måste mobilblogga just nu för datorn e paaj så aah. Just drf kmr de nt så många inlägg om dagen heller för min mobil e cp å funkar bara ibland -.- PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback