Stan

Hejsan!

Kunde nt skriva igår för jag hade fullt upp, vaknade sent och gjorde mig i ordning å drog in till stan vid 16.00 för att möta upp tjejerna. Vi drog å åt på Friday's :) Skit mysigt ställe, fick ragg av en som jobbade i baren ;) Thihi
Vaknade vid 11 idag för thäss ringde mig å vi drog in till stan och kom nyss hem. handlade en rosa halsduk :) happy. Sitter hemma hos tvillingarna med dom å wikkan å får se vad vi hittar på :P
Imorgon äre sista veckan av praktiken så de är skönt :) men sen blire tillbaka till skolan -.- Urrrsh.
Längtar tills jag är 18, vill oxå ut på krogen :( men 9månader kvar sen jäääävlar :D Staden kmr bli osäker
Men ska vara social med bruttorna
PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback