Jobbar

Hejsan! Sitter på praktiken å chillar just nu. Har precis fikat med personalen å ska väl börja jobba snart igen. Orkar verkligen nt, är så jävla trött att jag kan somna här å nu. Shiit asså! Iallafall, började 8 å slutar 3 men kmr nog få gå tisigare, de brukar jag alltid få göra ändå :-P än så länge har jag nt fått gjort så mkt, duschat en gumma. Fick tvätta hennea fötter å jag har största fobin för fötter. Hatar verkligen fötter, dom e såååå äckliga. Ursh bläää. Ska antagligen gymma med Linda ikväll, hoppas verkligen de. Gymmade nt ett skit förra veckan å känner mig så dålig just nu så hoppas Linda orkar gymma så vi kan göra de. Hatar att gymma själv :-P måste även soooola, måste få mera färg :D Hmm, ska börja jobba igen så PeacwOut

Kommentarer
Jossan

lust & hjälpa mig vad jag ska blogga om? :)



fin blogg förresten och hur mår du? (:

2012-01-30 19:49:13
URL: http://www.nattstad.se/jossanaxelsson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback