Ett liv utan er är som en mardröm

För ungefär 10år sedan så fanns det en knubbig liten tjej som satte sig på en gräsmatta och kollade på när några barn spelade boll. Dom frågade om hon ville vara med och efter den dagen fick flickan 3 vänner hon aldrig kmr glömma. Dom spenderade varje dag tsm, ibland bråkade dom men blev alltid sams igen för dom var allra bästa vänner. Dom var omöjliga att sära på, det gick nt en enda dag utan att dom var med varandra. Idag kan hon nt leva utan dom, hon älskar dom över allt annat i hela världen och vill aldrig förlora dom. dom har gett henne styrka att orka med det svåraste stunderna i hennes liv och dom har alltid varit vid hennes sida när hon behövt dom. Dom får henne att orka kämpa mot allt varje dag och dom är hennes ljus i livet. Ord går nt att beskriva hennes tacksamhet för att hon har dom i sitt liv, det enda hon kan säga är - Tack för att ni finns i mitt liv och jag vill nt spendera en enda dag utan er. Ni är mitt liv, de är ni som verkligen får mig att orka när jag är som svagast, de är ni som får mig att göra kloka val och de är ni som har gjort mig till den person jag är idag. Jag älskar er tjejer och vill aldrig att vi 4 ska splittras, allt har blivit konstigt mellan oss men vi klarar de här tsm, vi har klarat alla hinder i ungeför 10år nu så vi kan klara alla hinder som väntar oss längre fram i livet. Vi ska kunna kolla tillbaka i livet när vi är 90 och vara stolta att vi har en sån underbar vänskap som håller i alla lägen. JAG ÄLSKAR ER! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback