Baby

Det här suger verkligen! Eller rättare sagt jag suger på det här!
Men aah, bloggar så mkt jag kan och hinner med så hoppas det räcker iallafall.
Sitter hemma hos The Twins iallfall, lyssnar på musik å bara umgås. Thäss e här oxå, så de e extra mysigt. Ser henne nt så ofta längre, känns skumt eftersom vi alltid har varit 24/7 i ungefär 10 år så de är lite halvt skumt att bara träffa henne då och då. Livet har verkligen förändrats det sista året. Shiit, nt alls som de var förr. De har förändrats på både ett bra sätt och ett dåligt. Men föredrar de vi hade innan. Men alla växer upp å allt blir annorlunda tillslut, that's life.
Vi tre buttor vah hemma hos tvillingarnaigår oxå, bara myyyyste. Synd att wikkan nt kunde vara med men som sagt, allt har förändrats. Ledig imorgon från praktiken så då ska jag städa rummet eftersom mamma tycker det ser ut som ett helvete :O Tycker nt jag men aah.
Jobbar nästa helg -.- orkaaaa.
Peace&Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback