Another World

Hejsan!
Blev ingen praktik för mig idag för jah pallade ärligt talat nt. Kollade på när lillsyrran hade handbolls match istället å fy helvete vad jag saknar handbollen =/ innan jag slutade för ca 2år sen så hade jag spelat i 10 år ungefär så ja, känns tomt utan handbollen. Det är på handbolls plan jag hör hemma. Men ska nog börja igen, den här gången i Huddinge å såfall :)
Var med tjejerna senare på kvällen å vi tog lite vinter bilder å bara umgicks :) BIG LOVE
Ska lägga mig å sova nu eftersom imorgon måste jag på praktiken :( Så skriver mer imorgon!
Lägger även in texten jag skrev för någon natt sen så aah!
Pusspåer!
- Bara några av bilderna men lägger in en bildbomb imorgon med alla bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback