1 januari

Gott nytt år bloggen :)
Neej, men kunde nt skriva igår eftersom ja å tjejerna fixa oss typ hela dagen igår och sen så drog vi hem till Joni och kröka där en stund. Körde ölspelet och massa annat. Innan tolv drog vi hem till wikkan och sööööööpppp där å kolla på raketerna :D Fick även 2 nyårs kyssar oxå. Hade hoppas på att jag skulle få någon iallafall och så får man två :D och fick även av tjejerna oxå men det räknas nt :P kom hem vid typ 2 och däckade direkt. Vaknade vid halv 7 med sprängande huvudvärk och kan nt somna om. Fyllehungrig som en gris är jag oxå. Idag blire väl att bara ta de lugnt för att få bort baksmällan och vara med brudarna oxå antagligen. Och jag har även gjort illa foten inatt känner jag, fan vah ont jag har i den. :O vetefaan vah jag gjort.
Nej, nu skiter ja i om klockan bara är halv 8, jag är hungrig och tänker gå ner å äta så
PeaceOut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback