Ooooopsii

Hello!
Har nt kunnat bloggat på 10 dagar nu å de suger! Datorn kom tillbaka igår från lagning ¨å mitt mobila nät har fuckat upp sig så aah!
Men har nt gjort så mkt ändå, varit sjuk hela veckan så har bara varit hemma typ, vah med thäss till barnmorskan i torsdags för hon ville nt åka själv! Fick höra Ian's hjärtslag för första gången å de var underbart :)
Har även tagit hål i örat, eller i Tragus. Bild kmr i slutet så aah
Igår så var jag å Linda uppe hos thäss å bara hade det allmänt mysigt. Åt mat med tjejerna å jonas sen gick han ut så då satt vi 3 tjejer å snacka, spela kort å kollade på film typ. Kom hem vid typ 4 på natten xD
Idag ska jag hem till Linda å mysa, kolla på melodifestivalen å så :))
Men ska fixa mig nu så
Peace&Love


Thäss piercing ser man bättre, min e den lilla svarta pricken vid örat xD Vi tog de själva förresten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback