Freeeedag!

 

Hejsan!

Glaaaad tjej hära, de är faan fredaaag! :D GLAD SOM SJUTTON!
Vetefaan vad som händer idag, kankse kröka.. ska kolla med Linda om hon vill :P men har iallfall fixat mig nu å sitter hemma hos thäss å diggar musik. ONE DIRECTION :D Älskar dom, e helt galen!
Vah juh sista praktikdagen idag oxå, jobbade jävligt mkt idag faktiskt :P måste varit för att det är sista dagen ;) Kom en 3månaders baby till praktiken, å fyhelvete vad jag blev kär! Ville bara ta med den hem :( Läängtar som F.A.N till lille Ian kmr :D
Blir att sova ut hela helgen för på måndag börjar skolan. Har ärligt talat saknat skolan :P Även fast jag har SÅÅÅÅ jävla mkt plugg. Fuck
Men ska hitta på annat
PeaceOut



Mina två favorit tjejer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback