Våldgästning av the twins

hej hej, Linda Nerlén @ SkriverAldrigIsinEgenBlogg . se
Tonight its gonna be a long night, för Lindas päron e ikke hemma, dom åker ju båt! funni.
så vi ska ha det EXTRA mysigt ;) men men ... ska vara med Linda, Thäss, Wikkan (kanske) , Cesar (kanske) , chaii , Jonas & Ari.
Näfan, nu orkar jag SERIÖST inte skriva mera så Thäss får faktiskt skriva LITT ! :) ,, Puss ♥
Tjaaaaa fan! Therese Nerlén @ skriverAlltidISinBloggMenKnapptPåSommrarna . se
Som muppen ovan har skrivit så blir det en natt ute beroende på hur popcorn sugna vi blir! xD
Hoppas iallafall att kvällen/natten blir rolig.. Får se vad vi hittar på. :)
Nu vill jag inte skriva mer så.. Skit På Dig! <3 :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan!
Tvillingarna ville våldgästa min blogg så aah dom fick göra de xD
Idag så är inte min mamma hemma så då blire kul, ska vara ute med vännerna och ha kul..
Tvillingarna sover även över här inatt så vi ska in och käka popcorn sen, antagligen fyllemat xD
Nu ska vi först ut och röka sen så måste vi börja fixa oss
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback