Snyggo

Höhö, de vah ett tag sen jag skrev ;o
men dom 3 senaste dagarna har jag varit sjuk så har inte gjort något och igår så åkte jag till masmo på morgonen med mamma, elvira å william (grannens barnbarn) och min bror å hans tjej och efter de så vah jag med tjejerna en stund sen så vah jag och thäss med David. Någon kille thäss har hållit på att snacka om och han e snygg ;( buhu
Idag så ska jag antagligen vara med tjejerna som vanligt och vetefaan vah jag gör.. Kanske träffar David igen eller inte, vi får väl se :)
Nu så håller jag på att lägga in musik från mobilen till datorn och ska vl börja fixa mig snart.
Pusspåer!
 - Så sjukt äckligt snygg. Cody Longo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback