Inlägg från skolan

Hejsan bloggen!

Har inte kunnat skriva eftersom jag varit ute hela dagarna och kommit in sent sen inte orkatatt blogga..
Och angående tidigare inlägget så vah det thäss som skrev, och de är juh klart att hon ska skriva att hon är cool ;o visst jag var nervös och kanske lite rädd (a) men aah, de vah fett kul iallafall..
Nu sitter jag i skolan och har medicinsk grundkurs, sluta likom 15.40 idag ;o OMG, hoppas Cesar tar sitt körkort så han kan hämta mig från skolan (a)
Helgen som varit har jag varit på ängen och åkt karuseller och varit med vänner sen samt åkt en hel del bil xD Shiit vah ont i kroppen man fick av att åka ena karusellen ;o Inte kul.
I helgen så åker typ hela min familj båt så ska dra iväg med vännerna och typ grilla å så =) Skoooj och den sista så ska ja på Grönan med vänner xD Något att se framemot!
Neej, nu ska jag göra annat
Pusspåer!

P.S det lär nog inte bli så mkt blogg eftersom jag är ganska upptagen nu för tiden med vänner och en det sista i skolan innan man slutar så det kommer nog in ett inlägg då och då så ni vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback