ALWAYS

Tjejer ni ska veta att jag alltid finns här för er, oavsett om jag kanske inte visar de tillräckligt bra men ni ska veta att jag ALLTID finns för er oavsett vad ni har för problem eller vad de är som är jobbigt för er. Jag HATAR att se er ledsna och blir alltid ledsen av att se er gråta för jag ÄLSKAR er och vill inte att ni ska må dåligt, någon av er. Jag försöker stötta er och ta på mig så mkt av era problem så det går så att ni inte har så mkt att bära på alldeles själva men det verkar inte räcka. Ni måste förstå att jag måste bort från alla problem ibland, måste tänka på mina egna, visst det kanske låter själviskt men jag har försökt hjälpa er så mkt att jag har begravt mina egna problem lång inne i mig och kan inte få bort dom. Jag har svårt att snacka om de för att de ligger så långt inne i mig och de gör ont, jag behöver prata om skiten. Ni ska inte tro att jag menar att ni har gjort att mina problem är begravda djupt inne i mig, ABSOLUT INTE. De är jag själv som gjort de eftersom jag tagit på mig era problem för jag kan inte se er må dåligt, de går bara inte. Det enda jag vill är att ni accepterar mina val när jag bestämmer mig för att dra mig undan ibland när det blir för jobbigt, för när ni säger att ni tycker de är dålig stil att jag gör de får jag bara skuldkänslor och känner mig som världens sämsta vän och det är absolut inte de jag behöver känna just nu.
JAG ÄLSKAR ER TJEJER MER ÄN ALLT MEN IBLAND BLIR DET BARA LITE MKT PROBLEM FÖR MIG ATT HANTERA MEN JAG FINNS ALLTID VID ER SIDA ÄNDÅ OCH OM NI VERKLIGEN BEHÖVER MIG SÅ ÄRE SÅKLART JAG FINNS DÄR FÖR ER!


hejsan!
Jaa, har egentligen inget att skriva eftersom jag har varit hemma hela dagen för att jag är sjuk -.- Är as förkyld, feber, rinnande ögon och halsont + hosta. Kuul, nej inte direkt lixom! Har legat och kollat på film hela dagen, först så BRING IT ON och sedan TWELVE och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 21.00 så JUSTIN BIEBER är på kanal 5 CIA. Har även beställt hem en ny bok - ATT LURA DÖDEN det var länge sen jag köpte en ny bok eller läste en överhuvudtaget ;o vah har hänt me mig?!
Behöver lite tips, finns en kille ja gillar och han gillar mig men han vill inte ha något förhållande men de vill jag. Han kan dock tänka sig att bara ''hålla'' på med mig och visst jag har inge emot de men kommer de såra mig tror ni?! Eller ska jag bara skita i honom och gå vidare eller vänta tills han vill ha ett förhållande?! Visst han har varit en idiot mot mig och fått mig att gråta några gånger men ändå så kan jag inte släppa honom. OMG, vene vad jag ska göra. Det roliga är att jag har känt honom ända sen jag flyttade in här för typ 8-9 år och jag gillade honom verkligen inte som mindre, kanske inte hatade honom för de är rätt starkt ord, men något åt de hållet iallafall, jag sa att jag ALDRIG kommer börja gilla honom och skit men vafan hände?! Joo, jag ska juh såklart börja gilla honom -.- Han e min storebrors vän och jag tror inte min bror vet om att jag gillar honom och att han gillar mig. Eller?! höhö, måste kolla upp de xD Neej, men jag vet att han gillar mig för den ja e och det är de jag gillar med honom, att han inte dömer tjejer. Men jag vet inte vad jag ska ta mig till, det känns som om jag inte har försökt tillräckligt och kan inte ge upp ännu men han vill juh inte ha ett förhållande så då är hela skiten förstörd. right?!
 FUUUUCK!


Kommentarer
Wikkan :)

Ja älskar dig massor gumman, Ja finns här för dig även fast de blir bråk å även fast vi behandlar varandra för skit ibland, men ja älskar dig.

Glöm inte de! <3

2011-05-04 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback