Utomlands i sommar?!

Hejsan!

Åkte aldrig till praktiken idag eftersom ärligt talat så klarar jag inte av att vara där, blir typ mentaltsjuk av att bara sitta där och passa gamlingar ;o Naaj, tänker aldrig jobba på något sånt ställe, sätter mig hellre i typ kassan på  ica xD Neej, men följde med mamma istället till stan dr hon passar en kille, vi solade innan så nu måste man ha fått lite färg =D ska nog sola imorgon oxå xD
Tänkte att jag och flikkorna kunde åka utomlands i sommar, bara vi fyra lixom.. Skulle vara så jävla naajs, men problemet är att tvillingarna kanske inte får åka utomlands utan vuxen :( då får väl jag och wikk dra xD Nää, men vene.. är fett taggad på att dra utomlands någonstans utan vuxen, slippa allt och bara slappa med vännerna!! Hääärligt! Får försöka övertala tvillingarnas föräldrar ;D Eller så får vi väl stanna i sverige och åka iväg till typ skara eller liseberg som vi hade tänkt innan och åka nästa år när vi är lite äldre, eller jag har juh inga problem med att åka nu, ja får av mamma men tänkte på tvillingarna! Aja, vi får se längre fram..
Ikväll ska jag träffa tvillingarna och lämna tillbaka deras byxor som jag lånat, måste nog lämna tillbaka alla tröjor jag lånat av wikk oxå ;o Typ hälften av mina kläder är inte mina xD Hahah
Shiit, de är snart bara 1 dag kvar tills båten, men jag längtar efter saken vi ska göra efter vi 4 =D Hemlis, de får ni veta senare..Om jag får pengar av mamma xD Får väl typ lura av henne pengar när hon är full på båten! ;) Neej, men hon är typ skyldig mig pengarna så aah, har dom xD
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback