Trött

Jag är ledsen för dåligt bloggande men har haft fullt upp med praktiken, men just nu har jag inget att göra, sitter i soffan och kollar på tv.. Började vid 8 idag och slutar vid typ 2 om jag inte får gå tidigare som jag hoppas att jag får.. Igår började jag 8 och fick sluta 1 och vah med linda och thäss tills typ halv 10 igår kväll.. Vi bakade en kladdkaka och bara umgicks, ska dit idag efter praktiken och då får vi se vad vi hittar på, kommer säkert somna hos dom eftersom jag är så sjukt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna! ;o på fredag är jag juh ledig så då blir de sova och försöka hitta present till wikk, för de är bara 2 veckor kvar till ungen blir 18 ;o vill oxå! :( nej, ska kolla om jag kan hjälpa till med något så pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback