Redan slut

HejsanHejsan!

Sorry att jag inte skrivit men har precis börjat praktiken och allt är så stressigt just nu, tror även jag börjar bli sjuk..Har ont i huvudet hela tiden, tycker de är kallt när alla andra tycker de är varmt, är rödflammig i hela fejjan och känner mig hängig, och jag tog tempen för ett tag sen och den vah rätt så hög för att vara kväll och inte gjort något enligt min mamma, så aah..
har redan börjat tröttna på prakitiken, får inte göra ett skit bara gå efter tjejen som är min handledare och kolla på och sen så får jag ingen lunchrast typ ;o knäppt, men iallafall, har skit ont i fötterna för att jag måste gå så jävla mkt så när jag väl får chansen så sätter jag mig ner på en stol (lat?! Ooh, yeees) och sen så tar det en timmme för mig att åka dit så de är jobbigt speciellt när jag inte är någon morgonmänniska och börjar 8 och måste åka hemmifrån vid 7 eller så börjar jag mitt på dagen och då är jag oxå trött för då har jag lixom tröttat ut mig genom att fixa mig tills jag ska börja och sen så slutar jag vid 9 (blir jävligt seg efter typ 3-4) och är inte hemma förrens vid 10 -.- Kul?! naaj, de kan jag inte påstå men så äre när man har vänner dom har J**ligt kort minne (*HOST CARRO & MICHIS*) som glömmer att skriva upp mig på en plats nära där jag bor.. men neej då ska dom glömma de och göra så jag får ta den ända platsen som är kvar och det är juh såklart längst bort! DAMP!! Har precis legat och kollat på O.C. och shiit vah jag är galen i de :P har 2 avsnitt kvar på säsong 2 och ska nog se klart dom imorgon innan jag drar till praktiken och sen så får jag se säsong 3 på torsdag och fredag då jag även är LEEEDIG!! *LER* om inte min bror bränner ner The Blue Lagoon och Return To The Blue Lagoon åt mooi..Kollade även på ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars som jag oxå är galen i..Måste även ta och kolla på senaste avsnitter av One Tree Hill och The Vampires Diary som jag missade på tv i fredags och söndags!! Har haft fullt upp med att vara med vännerna att jag har skippat tv helt och hållet, asså seriöst, förra året kunde jag verkligen inte missa ett enda avsnitt, jag sket i alolt och gick hem å kollade på de men nu skiter ja i de totalt!! Jag har blivit skum!! Jag har typ varit hos tvillingarna varje dag sedan dom flyttade in i deras nya lägenhet, har sovit och dom varje helg och går hem sent på kvällen även på vardagarna!! Haha, kul att vara med mina söta små tvillingar:) Just nu sitter jag i köket med ett glas iskallt vatten eftersom jag försöker få bort min huvudvärk men de funkar inte, inte ens med alvedon -.- och väntar även på att min mami ska komma hem som är hos grannen.. Skulle egentligen dra till tvillingarna men mådde inge bra så jag stannade hemma istället och kollade på O.C.!! Juste, min bok har kommit ut nu..Den som jag har väntat på i typ 6-7 månader om inte mer ;o fast problemet är att den har kommit ut på CDON men inte på ADLIBRIS där min låsas pappas son har konto och kan beställa så jag måste lixom vänta på att den ska komma ut där men om den inte har kommit ut innan nästa fredag så köper jag den i affären för då får mamma pengar! Thihi, dåh blire smöra efter grejer tills den sista mars som är snart! Shiit vad jag längat, men jag har faan inte köpt något till henne ännu ;o vad köper man till sin bästa vän som fyller 18 och är lite halv galen men andå jävligt annorlunda (på ett bra sätt, ett sätt jag alltid har varit avundsjuk på hos henne faktist)
Ska hoppa in i badet snart, om min mamma kan komma hem någongång, gillar inte att bada när ingen är hemma, mysko! och sen blire att krypa ner i sängen och kolla på Big Brother och hoppas på att jag mår bättre imorgon ( eller egentligen inte, eftersom jag pallar verkligen inte gå dit mer, men tänker ändå inte skippa de om jag verkligen inte måste!) Har inte så mkt mer att säga eftersom jag typ skrivit allt så skriver mer imorgon och så får vi se hur jag mår om de blir någon praktik eller om jag stannar hemma och vilar mig!
Pusspåer!

Grattis till Carro som fyller år idag oxå, hade ingen bild på henne på datorn så de fick bli en bild på mig som liten! Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback