Lördag!

yees idag äre lördag!
i torsdags sov jag hos tvillingarna och drog med dom till skolan på fredagen sen så drog dom hem lite senare på kvällen då jag egentligen skulle dra till Huddinge med wikkan men jag var så sjukt jävla trött att jag orkade verkligen inte, hade lixom bara sovit 2 timmar dagen innan så aah ville bara vara hemma och ta det lugnt, kollade på Big Brother och somnade direkt där efter, drömmde om handboll hela natten typ (kanske missar de extremt mkt?! Hmm) och vaknade vid 12 idag då ingen var hemma, så jag satte mig i soffa och kollade på Big Brother avsnitt jag hade missat och sen så kollade jag på några avsnitt av O.C. och lyssnar nu på spotify å ska hoppa in i duschen när som helst eftersom mitt hår är fett äckligt och måste verkligen duschas! Vene  vad jag ska göra idag, ska se om jag får tag på wikk och se om hon vill göra något, kanske sova där om hon vill, hon frågde mig igår kväll men aah som sagt var jag för trött för att vara/göra något med någon.. Men ska hoppa in i duschen nu och så skriver ja mer sen när jag har något mer att skriva!
Pusspåer!

Bildbomb på mig och tvillingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback