Inte snyggt

Ohh herregud, har inte skrivit på 4 dagar såg ja, fy skäms!
men har haft fullt upp med praktiken och så när jag väl inte är på praktiken så är ja med vännerna eftersom jag inte hinner träffa dom så ofta just nu.. Men vah juh på bio i onsdags och såg NEVER SAY NEVER och shiit vah jag blev kär i honom ännu mera.. Riktigt bra film å antar att jag kommer gå se den snart med tvillingarna =D Nu äre bara 4 dagar kvar till båtresan och till wikks 18års-dag.. trääävligt...
Sitter nu hemma hos tvillingarna med dom och wikk, och vi typ sminkar oss skit fult :O
kort kommer in senare någongång!
Imorgon eller rättare sagt idag så ska jag till praktiken, börjar 3 men får se om jag pallar dra dit, snacka om det västa jobbet man kan ha :O
Neej, nu ska jag inte vara otrevlig mot tjejerna så
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback