hungrig,trött,uttråkad

Godmorgon bloggen! Sitter på praktiken och har ingeting att göra, är så jävla hungrig oxå för den delen eftersom jag inte hinner äta frukost innan jag drar.. Och ingen lunch har jag med mig för jag pallade inte fixa något så får vänta tills jag kommer hem å jag slutar runt 3 men brukar alltid få sluta tidigare så de är bara att hålla ut.. Har typ inte sovit ett skit i natt så jag är skit trött, gick upp vid 6 idag oxå men har vaknat hela tiden under natten så får väl sova när jag kommer hem oxå.. Träffas kanske tvillingarna idag om dom har lust eller kanske wikk eller så läser jag .. Imorgon äre onsdag och det betyder att då äre NEVER SAY NEVER!! Längtar, och det är snart bara en vecka kvar tills wikks stora dag och båtdags! Och det är snart slut på praktiken (tack gode gud) ååh, mitt huvude håller på att sprängas i bitar, har så sjukt jäkla ont :( synd om mig idag.. Nej, ska väl hjälpa till lite nu pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback