Born to be somebody

hejsan!

Vaknade runt 11 idag och kollade på O.C. och nu sitter ja i sängen och lyssnar på musik och kollar runt p internet.
imorgon börjar ännu en vecka på praktiken och det ser jag verkligen inte fram emot, jag har verkligen ingen lust att vara de men måste lixom så godkänt på praktiken för att få godkänt på kursen -.- så nu äre 4 långa dagar att se fram emot -.- de ända bra med imorgon är att min bok kommer, den jag typ tjatat om här på bloggen (andens kraft), har äntligen beställt hem den och den kommer imorgon, de gör mig glad..
Ikväll kanske ja s´ka ut och springa med wikk eller om vi bara tar en långpromenad, vi får se.. De är bara 18 dagar kvar tills hon fyller 18 och båtresan! *längtar* ska iväg på fredag och köpa present till henne och annat som jag behöver eftersom jag är ledig på fredag..
Har fått en ny låt på hjärnan eller rättare sagt två men den ena är jag kär i och det är juh självklart låten BORN TO BE SOMEBODY med JUSTIN BIEBER och den andra är Two more lonely people med Miley Cyrus
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback