Baby, i was born this way

Hejsan!

Var ledig idag så jag har bara varit hemma och inte gjort ett skit ärligt talat.. Har kollat på ett avsnitt av OTH som jag missade i söndags och så kollade ja på några avsnitt av OC .. Damp, Marissa dog juh i slutet av säsong 3 ;o DÅÅÅLIGT!! ( sorry om jag avslöja något för någon)
Nu ligger ja i sängen och lyssnar på spotify och ska typ läsa lite, har börjat läsa om FALLEN ÄNGEL .. Har hittat en bok till jag vill ha, men mamma säger att jag inte kommer fåh några till böcker på ett tag eftersom vi ska åka båt om 10dagar .. men tjatar ja lite lär jag nog få *ler*
Ska börja söka sommarjobb nu oxå, eftersom vi tjejer har tänkt att åka till typ liseberg?! (stavning?!) eller skara, wikkans pojkvän är med på skara så aah, vi får se vad vi hittar på i sommar.. Något ska vi iallafall göra...
Imorgon äre praktik igen -.- Börjar 8 och slutar 3 men måste även jobba i helgen.. DÖÖÖÖ, ingen jag ser fram emot.. menmen..
Neej, nu ska jag göra något annat vettigt
Pusspåer!
 - Mina super duper sexiga praktikskläder!!!!! NOOOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback