BÅÅÅÅT

Hejsan alla söta läsare!

Idag är jag på de bästa humöret man kan vara på, först för att jag ska åka båt med mina älskade vänner och sen så fyller juh min sötaste bästis 18år idag! ;o kan inte fatta de, kändes som om ja lärde känna henne igår och dåh vah hon typ 10.. Grattis sötis iallafall <3
Jag och tvillingarna sov hos födelsedagsbarnet igår och hon väckte oss vid typ halv 7 för att hon v ah tvungen att åka till praktiken å fixa några papper eller vah det var :P så dåh drog vi 3 hem till mig och kollade  på BIG BROTHER som ví missa igår.. Nu har jag precis duschat och rakat mig och packat så ska dra iväg me mamma och först träffa min morbror sen ska vi fixa dom sista sakerna, typ köpa nytt smink till mig, köpa strumpbyxor och något fint till wikk!! vi ska dra vid halv 4 så blir nog sista inlägget just nu, ska lura av min morbror mer pengar så jag kan ladda på mobilen, har redan fått 400 men dom ska jag spara så jag kan göra den där hemlisen i helgen ;)
Hahah, neej men ska typ dra nu me mamma så
Pusspåer!
 - Söta Justin och Jaden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback