film

hejsan!

de vah ett bra tag sen jag skrev men har haft fullt upp me vännerna!
igår vah jag på grönan me älsklings flikkorna och jonas, shaii, cesar och arii :) dagen var väl helt okeey, tvillingarnna och jonas tvinga upp mig och wikkan i katapulten och helt seriöst, jag höll på att dööö... är så sjukt höjdrädd och så ska jag sitta i den och bli uppskjuten 55meter ;o neej, min kropp var inte så stadig sen, faan vah jag skaka, kunde inte ens stå på benen när jag klev av xD sedan åkte jag wikkan och cesar å arii till mc och käka sen hemåt..
Idag har jag inte gjort så mkt, dom andra åker båt eller inte tvillingarna och shaii men dom andra 4 :( dissare asså.. neej, men längtar tills dom kommer hem imorgon..
men ska vara social med dom andra nu så
Pusspåer!
 - Shaii, Linda, Thäss och Jonas i fritt fall xD

Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

helgen över.. träligt i helgen.. visst idag är sån där rödfärgad dag i almanackan.. men vi får ju inte uppmärksamma nationalsaker här.. så ska man verkligen tro att vi får vara lediga?

2011-06-06 02:16:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback