20-06-11

Hejsan!
ligger i sänge och lyssnar på musik, och är jävligt trött men kan faan inte somna ;o
idag jobbade jag kanske en timme sen fick vi dra hem för våran handledare skulle på begravning så  jag stack hem en stund och sedan vidare till Linda som färgade mitt hår oxå, mörkbrunt :)
Sedan så drog vi ut och handlade och satte oss i kinahuset, efter en stund började de åska och blixtra så jag och Linda drog in.. Drog väl hem vid kanske sju och har legat i sängen sen dess typ xD
imorgon ska de tydligen sola så dåh slipper vi inte jobba :( men aah, får väl sola isället =D
neej, nu ska jag kolla om Linda vill ses en snabbis så
Pusspåer!
Ari Leipälä 20-06-11 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback