Lite tid att blogga!

Hejsan!
Så nu har ja lite tid att blogga och även en sak att berätta =D
Har inte gjort något speciellt dom senaste dagarna förutom igår.. Varit med vännerna å pojkvännen å bara njutit av sommarlovet, eftersom skolan börjar snart igen =( Vah på fest i fredags å blev en anning full, sen senare på natten så brakade helvetet löst, blev osams med pojkvännen och gräla en anning med honom men  allt löste sig dagen efter som tur vah, hade en månadsdag i onsdags oxå å då fick man en ros :) Söt pöjjjk man har!
Kom nyss in från att ha spelat fotboll å ska väl ut å möta Linda om en stund å så får vi se vad man hittar på..
Neej, nu till det roliga - JAG HAR TATUERAT MIG! =D är så jävla happy å nöjd med den!
Ska visa bild på den å även läppen ;)
Pusspåer!
- Min underbara tattoo som jag är helt kär i!
- Å bild på läppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback