heeeem

Hejsan! Vah ett bra tag sen ja skrev men ja som jag sa så slänger ja in ett inlägg lite då och då.. Sitter just nu på bussen hem från Tumba. Har varit först i stan och shoppat lite för sommarpengarna + att jag piercade läppen :-D shoppade underkläder, mascara, skor, väska å lite annat sen drog ja me tjejerna till järna för att skaffa sprit men blev på dåligt humör så pallade inte dricka så nu ska jag hem och läsa nya bocken som jag även köpte idag å tjocka mig.. Imorgon ska jag iväg å handla mer med mamma och sen får vi se vad jag hittar på, får vara me tjejerna eftersom min bebbi åker till Norge imorgon :-( ska kanske på bio å se Harry potter del 2 men får se hur mkt pengar jag har kvar efter shoppingen med mamma.. På måndag kanske ja ska åka båt med Linda så måste spara pengar till de oxå :-P naaj, ska av bussen nu så pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback