Operationer

Hejsan!

kom hem vid typ 2 idag efter att ha varit på danderyds sjukhus och kollat på två operationer, ena vah en bröst operation där hon skulle ta bort en godartat cancerknöl och den andra vah en by pass operation.. Hon hade redan gjort en by pass för några år sedan men så hade den typ spruckit eller något så de vah intressant att de.. Sedan drog ja och michis till skolan för att gå på svenskan men vi orkade inte gå så vi att och snacka med David Nicklas Emil & Vasse och sen så kom Malin tillslut... Sedan så drog vi hem.. När ja kom hem så visade mamma mig en hund hon hade hittat till min bror och hoppas verkligen han ska köpa den.. Sjukt söt hund asså.. Sedan gick ja upp på rummet me jenny och skypa lite meh henne och hennes vänner tills ja somnade.. Haha, vaknade nyss för att ja fryser som en gris och ska hoppa in i duschen sedan äta och efter de blir det sängen.. Sjuukt trött..
Aah, ska juh tatuera mig snart och har ni någon snygg typ text eller något man kan ha i nacken?! eller vet ni någon annan snygg tattoo man kan ha någonstans?!
TTYL
 - Bildbomb på mig med bland annat bilder på mig när ja vah liten och några andra från förra året .. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback