Jag avgudar Pretty Little Liars

Hejsan!
Idag så åkte ja och wikkan till Undomsmotagningen efter skolan men ska dit imorgon oxå.. Åkte dit vid 2 och kom hem vid 4 -.- Aja, men när ja kom hem så var maten nästan klar, Tack gode gud för de, min mage vah så hungrig.. Och efter maten så gick ja upp på rummet ( snodde Jenny's dator för hon skulle ändå på träning) och kollade på Pretty Little Liars som jag avgudar just nu :D Typ alla i de programmet har pojkvän och vill oxå ha de =( Buhuu..
Nu så kommer Jenny snart hem och ska då hoppa in i duschen, SKÖÖNT..
Nu sitter ja i sängen och lyssnar på TAYLOR SWIFT nya låtar och älskar verkligen låten BACK TO DECEMBER och även ENCHANTED, Gaaash vah dom är bra.. Neej, men hennes dator håller på att cp så får damp just nu..
Men imogon börjar ja vid 08.10 med samhälle ( som jag även SUGER rent sagt på) och sen har vi vård- omsorg och sen lunch och sen efter lunchen så har vi omvårdnad och sen slutar ja vid 12.40 eller har egentligen håltimme till 14.00 men ska juh till ungdomsmotagningen så skiter i musiken ...
- Två skit snygga bilder på våran älskade Kristen Stewart, ÄLSKAR verkligen hennes hår, Gaaash vill ha de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback