I ♥ Rob

Hejsan!

Vaknade idah vid typ 2 och låg kvar i sängen och läste ut boken, till slut var ja tvungen att duscha, ursh vah mitt hår var skitigt =( sen så gjorde ja inte så mkt, satt och kolla på OTH som har börjar igen :D och efter de så var ja tvungen att gå och handla åt min bror och köpte comviq till mig själv.. Äntligen så kan ja messa.. Nu ska ja lägga mig och försöka sova eftersom de är skola imorgon -.- Orkar inte, menmen..
TTYL
 -  Älskar den här bilden på Rob, så sjukt jävla snygg..

Kommentarer
Magnus Hedberg

Vi på Comviq vill bara tipsa dig om att du kan skicka 35 gratis SMS per vecka och 1 MMS per dag på vår hemsida. Om du dessutom har tankat på ditt kort inom de senaste 30 dagarna kan du skicka 70 gratis SMS per vecka. Det enda du behöver göra är att registrera dig på Mitt Konto på http://www.comviq.se/mittkonto.html som är en helt kostnadsfri tjänst.



Med vänliga hälsingar Magnus Hedberg / Comviq

2011-01-10 09:58:54
URL: http://comviq.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback