I miss us ♥

Flikkor, jag saknar den gamla tiden vi hade.. Då vi alltid kom på något att göra, då vi alltid hade kul, då vi alltid kunde snacka med varandra om allt.. Vad har hänt nu egentligen?! Vi hittar aldrig på något att göra när vi väl ses, vi bråkar nästan alltid om skit saker och snackar bakom ryggen på varandra.. Vad håller vi på med?! Vi var som systrar när vi var mindre, varför är vi inte de längre?! Saknar oss fyra.. Jag kan fortfarande komma ihåg hur kul vi hade då vi lekte lejonkungen vid oss och när vi alltid lekte Tjuv och Polis, okeej, vi har växt ifrån de nu och det kanske är lite töntigt att leka de men jag skulle kunna göra de bara för att få uppleva känslan om att vi är små igen.. jag kommer fortfarande ihåg när jag flyttade in hit för 9år sen och ni stod och körde ÄPPLET och ja satte mig på kullen och kollade på tills ni frågade om ja ville vara med.. Efter sprang ja till min mamma och sa: MAMMA Jag har fått nya vänner.. kommer fortfarande ihåg hur glad jag var.. Visst vi hade våra stunder då vi bråkade, sa en hel del dumma saker och gjorde massa olika dumma saker, men de är väl så systrar gör, eller?! Vi fanns alltid för varandra när den andra behövde prata och vi stöttade alltid varandra genom allt, vi skyddade alltid varandra oavsett vad saken gällde, de va det som fick mig att orkar genom dom svåraste tiderna i mitt liv.. Jag saknar oss tjejer och vill att allt ska bli som vanligt igen..Jag älskar er tjejer och glöm aldrig de ni är solen i mina mörka mardrömmar, ni är skället till att jag inte gör något dumt, ni är mina bästa vänner som ja ALDRIG vill förlora.. Jag skulle aldrig byta ut er mot något, inte ens för alla pengar i världen, inte för något för de är er jag ska tacka för att jag är den personen ja är idah förutom den olyckliga delen men den mest lyckligaste delen av mig är att jag får ha er som mina vänner och veta att ni finns vid mina sida genom allt..
JAG ÄLSKAR ER MINA ÄNGLAR♥♥♥


Kommentarer
Sara

Jag läser The House of Night på engelska :) :) Du då? :)

2011-01-02 22:23:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/
amanda ♥

lever :)

2011-01-02 22:31:26
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback