Everyday

Hahaha, snacka om att jag inte har något liv.. Ligger på en luftmadrass i rummet och käkar vanligt bröd utan något på och lyssnar på alla HIGH SCHOOL MUSICAL låtarna, hahha
neej, men slutade 14.00 idag och möte flikkorna i Tumba C, vi gjorde inte så mkt, så ja drog hem med Linda & Thäss .. Vi gick in och kollade på¨filmen FLICKAN FRÅN OVAN - lite konstig film, fatta inte så mkt, tror man måste vah lite smart tänkt för att fatta xD Dom drog hem för inte så länge sen så vetefaan vah ja ska göra, fortsätta nörda mig med HSM låtar?! aa, så får de bli .. Sorry att det blev så kort inlägg men är inte på humör för att blogga för att korkade människor inte kan hålla inne sina korkade kommentarer, bryr mig inte ett skit om vad dom två gör!!!
TTYL
 - Gaash, i love this man ♥ Jag är Lautnerkåt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback