Daah!

Hejsan!

Sitter nu i skolan ( som vanligt) med Michis & Carro och har nyss haft lunch, köttfärsklimpa och potatis, inge vidare direkt.. Nu väntar ja på min sista lektion som är vård- omsårg och efter de så ska ja jobba lite med svenska me Michis och Carro och sen vid halv 2 ska ja dra till Undomsmotagningen med wikkan..
Idag är de onsdag och de finns inge bra på tv:n och ja vetefaan vad jag ska hitta på hemma.. Antagligen vara med Linda och THäss för dom är typ här hos sin pappa, tror ja, dom sa något sånt igår iallafall..
Hade första samhällslektionen idag och våran lärare verkar bra, i början trodde ja han vah skit sur av sig men när vi väl började lektionen så visade de sig att han är väldigt pratglad och snäll så tror de kommer bli bra =) Hoppas de iallafall.. De är 40 min tills min nästa lektion ska börja så får väl hitta på något tills dess
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback