Äntiligen FREDAAAG!

Hejsan!

Sitter här i skolan med nichis och carro! (vad annars?!)
Våran lektion börjar om 15min och vi fördröjer tiden med att sitta vid datorn som alltid..
Dagen började cp, jag och caro missasde bussen hemma hos oss för att carro hade tappat bort sitt busskort och skulle springa hem och kolla om de låg där när klockan var 08.17 och bussen går 80.20 men när hon kom så åkte bussen så vi missade den och fick ta nästan buss som går 36 och det är samtidigt som bussen i tumba går mot skolan, så vi fick ta tåget istället..
Idag har har ja ingen aning om vad jag ska göra, kanske börja läsa min bok som jga hämtade ut i förrgår, eftersom jag har kommit typ 7sidor på två dagar =O tror aldrig jag har läst så lite på två dagar, oftast läser ja ut mina böcker på två dagar.. Aja, ska kolla på WELCOME TO THE RILEYS oxå eftersom jag inte gjorde de igår..
Sen blire väl att träffa flickorna eller något..
Känns som om hälften av mina inlägg är från skolan, som om jag sitter vid datorn hela tiden i skolan :O men så äre inte, vi har bara väldigt långa raster eller så äre alltid vid lunch och vi äter väldigt fort kan ja säga..
TTYL
 - Megan Fox

Kommentarer
Alba

Hoho, megan fox är grymt snygg :D



Sv; Nej jag har faktiskt inte läst genom dina ögon! :( vill göra det :)

2011-01-14 16:10:54
URL: http://albalauthers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback