16 januari 2011

hejsan!
Igår sov Linda och Thäss hära så därför blev de inget bloggande..
Men igår så hade vi typ inget att göra så vi åkte fram och tillbaka till Hallunda sen så skulle vi vara med Rasmus så vi åkte till östra men Rasmus vah inte hemma så vi gick runt där en stund och så.. Sen drog vi hem och kollade på skräckfilm.. Vi vaknade vid typ 1 och gick & åt frulle sen så gick jag och duscha medans dom fixa sen och efter ja duschat så var det min tur å fixa sig så då satt dom sig och kollade på INSEPTION som jag inte fatta ett piss på.. Sen skulle dom ut och röka och efter de så gick vi in och kollade på GROWN UPS och nu ligger ja i sängen och kollar på OTH och snart börjar TEEN MOM
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback