What the hell

Hejsan!
Nu är ja hemma, eller jag har varit hemma ett tag nu..
Ska väl ner och träna snart på gymmet och sen vet ja faan vah jag ska göra..
kolla på sf i lördags för jag och thäss(typ) skulle på bio, men iallafall gissa vad jag såg där?! Joo, de är bara 278 dagar kvar till BREAKING DAWN.. Shhhit vah jag är taggad asså.. Fast det dåliga är att man kommer få vänta fett länge på part 2 (tror ja) ;o
Läste ut min bok igår ( Djupt ledsen =( hahah) neej, men den slutade så jävla dåligt att jag måste leta reda på nästa bok (om de finns) och köpa hem den direkt ;o Gaaash, vilken liten tönt jag har blivit... HAHAHA
Neej, nu ska jag kolla runt på böcker ;o
Puss
P.S - tänkte lägga in några bilder på kristen och Taylor men tydligen gåre inte på Jenny's dator ;o eller iallafall inte på gästkontot.. Cpunge, som får fixa de sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback