På lektion (mobil bloggar)

Hejsan! Sitter i skolan på lektion, shit vah tråkigt det är.. Vill egentligen bara hem och sova eftersom jag inte kunnat sova inatt, jag är verkligen skit lätt väckt har jag blivit.. + så har min katt blivit helt cp, han har börjat komma och gosa me mig mitt i natten och ska typ lägga sig mitt i sängen och eftersom jag är lätt väckt så vaknar jag av de och så är jag en sån person som måste kunna röra på mig hur mkt som helst annars får jag panik.. Skulle bloggat igår kväll men det funkade inte, vene varför.. Vet inte varför det funkar nu helt plötsligt, har lixom fått inställningar så jag kan blogga och gå in på nätet från mobilen, så de är juh nice.. Då blir det mer bloggande.. Efter skolan idag så ska jag till gymmet me wikk sen så ska jag nog träffa tvillingarna för dom frågade mig igår om jag ville träffa dom idag, sen får vi se vad jag gör.. Kollade även på typ 6 avsnitt av O.C igår och är helt galen i de ;o måste fan ta och köpa boxarna men dom kostar så jävla mkt om jag nu ska köpa alla typ 4 säsongerna samtidigt och behöver lixom pengar tills den sista mars, men aah ska kolla me mamma.. Nej, måste lyssna på lektionen nu så jag lär mig något.. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback