My sister's keeper

Thihihi, riktigt dåligt bloggat märker ja.. Har inte bloggat på typ 3 dagar ;o men iallafall, sitter nu i skolan och har precis kollar på MY SISTER'S KEEPER, jissssses vad den filmen är bra och jävligt sorglig..Typ alla tjejer i klassen satt och grät..Thihihi.. Idag har ja ingen aning om vad jag ska göra, vara med flickvännerna antagligen.. de är juh snart lov så yeeh :D efter lovet börjar man praoa i 4veckor så de e nice.. Nu ska jag ha typ svenska sen matte och sedan musik och egentligen efter musiken så ska ja ha matte igen men jag pallar faan inte sluta vad 5 så neej, jag skiter i den sista matte lektionen.. dumma meej men skit samma.. Ska hjälpa tvillingarna att flytta på fredag :D shiit vah kul, sen har vi lixom hela lovet på oss att fixa deras rum och skit.. Skooj kommer de bli :D
Pusspåer!


Kommentarer
Tell Jesus that the bitch is in tha house

Kommer bli meeeeeeeeeega kul! :D <3

2011-02-23 16:32:44
URL: http://tiepintehfjortiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback