love is in the air

hejsan

vetefaan vrf jag inte skrivit under veckan men antar att jag inte tänkt på de.. har väl ändå inte hänt något speciellt som jag kan skriva om tror ja (?) har köpt gymkort nu och har pressat gymmet i 3dagar nu med wikkan och känner mig väldigt duktig :D Hahah, nej men iallafall
Sitter nu hemma hos Linda och Thäss med dom och deras mamma & hennes syster och deras kusin =) Kuul, vi hade nyss ansikts mask på oss och har tagit lite bilder som kommer in lite senare när dom är inne på datorn ..
Vet inte om jag stannar kvar här inorgon oxå, beror på om jag får och har ork.. Men tror de blir så..
Vi ska snart sätta på en film tror ja och bara mysa.. LÖÖÖVE
Skulle egentligen till Fabian och dom idag men eftersom dom är sega på att svara så drog jag till Linda och Thäss istället och så var det för att jag inte sovit här på länge och ville vara med mina babe's ..
Skriver antagligen mer imorgon när jag har något roligt att berätta
TTYL
 - My babe's, love you girls!

Kommentarer
Fabiangina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-11-26 15:10:23
URL: http://fabiangina.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback