kungens kurva

Hejsan sötisar :) åkte till kungens kurva idag med wikkan för att köpa ett spel till min bror, men det gör jag aldrig om eftersom vi fick springa runt halva kungens kurva och hittade ändå inte spelet -.- iallafall så drog vi till skärholmen och käka & stoppa lite, jag stoppade en ny väska som är skit snygg och bild kommer senare... Sen mötte vi upp tvillingarna vid vivo och nu sitter jag hemma hos dom och kollar på filmen upp ;p vene vad vi ska hitta på men aah, ska typ hem snart och äta.. Imorgon blir det stan med wikkan och kanske tvillingarna, vet inte om dom ska med men stan blire iallafall.. Ska tjata om lite pengar av min mamma oxå :p måste köpa en ny plånbok och nya smycken.. Men ska kolla klart på filmen nu så pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback