hello

J*vligt dåligt skriviet från mig har jag märkt.. men aah, verkligheten går först, har haft så jävla mkt att göra.. Mina dagar är desamma hela tiden men de tar upp en hel del tid..
*SKOLA
*GYM
*PLUGGA
*VÄNNER
Aah, men får väl skärpa mig och klämma in bloggen där någonstans.. Men vene om jag ska blogga mer, för det första så har jag juh inte tid och för det andra så äre typ ingen som läser (?!) fast jag bloggar juh inte direkt för att folk ska läsa bloggar för det mesta för min skull och mina vänners xD Besparar dom mina urtråkiga saker att snacka om xD Är ganska pratglad av mig för det mesta och istället för att låta mina stackars vänner lyssna på allt så skriver jag det mesta här och snackar med mina vänner om dom lite mer privata grejerna.. :)
Iallafall, måste dra nu.. nästa lektion börjar
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback